Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gyakran ismételt kérdések

1. Hogyan hozhatok létre megrendelést?

A termékeket a kategóriák alapján, illetve bőrproblémáinak megfelelően is meg tudja tekinteni, azok közül pedig kiválaszthatja az Ön által megvásárolni kívánt terméket. A Kosárba gomb megnyomásával a termékek bekerülnek a kosarába, majd miután befejezte a vásárlást, a jobb felső sarokban található Kosár ikon megnyomásával áttekintheti a megvásárolni kívánt termékeket. Itt kiválaszthatja, hogy milyen módon kíván fizetni, illetve a szállítás vagy átvétel módját is megadhatja. A személyes adatok megadása után elküldi rendelését, az pedig az Ön által kiválasztott módon hamarosan megérkezik Önhöz. Rendeléséről visszaigazoló emailt is küldünk, így megbizonyosodhat afelől, hogy rendelése rendben megérkezett webáruházunkba.

2. Regisztrálnom kell, ha vásárolni szeretnék az oldalon?

Nem, a vásárlás nincs regisztrációhoz kötve, vendégként is vásárolhat webáruházunkban. 

3. Hogyan tudok regisztrálni az oldalon?

A jobb felső sarokban a Belépés gombra kattintva megérkezik egy oldalra, ahol a belépéshez szükséges adatokat kérik. Amennyiben Ön most szeretne fiókot létrehozni, kattintson a Belépés alatt található Hozz létre saját fiókot feliratra. Ezután már csak néhány személyes adatot kell megadnia és ezzel el is készült a fiókja. 

4. Mi történik, ha nem tudok belépni a fiókomba?

Amennyiben problémát észlelne a belépésnél, kérjük küldjön egy emailt az info@dririnyi.hu email-címre és igyekszünk mihamarabb megoldani a problémát. 

5. Mi történik, ha elfelejtettem a jelszavam?

Ha elfelejtette a regisztrációkor megadott jelszavát, akkor kattintson a Jelszó alatt olvasható Elfelejtett jelszó feliratra. Ezután kérjük, hogy adja meg email-címét, amire rövid időn belül elküldjük új jelszavát. 

6. Mikor kapom meg a csomagot?

Kiszállítás esetén logisztikai partnerünk, a Magyar Posta juttatja el az Ön által megadott címre a megrendelését. Emellett lehetősége van PostaPont átvételi helyeket is igénybe venni, amelynek pontos helyét a megrendelés, szállítási információknál választhat ki

7. Mennyibe kerül a szállítás?

A házhozszállítás díja az MPL futárszolgálatot igénybe véve 1400 Ft.

8. Milyen fizetési módok vannak a webáruházban?

Önnek lehetősége van a megrendelés előtt kiválasztani a fizetési módot, amely jelen pillanatban megvalósulhat átutalással, utánvéttel, vagy személyes kifizetéssel debreceni székhelyünkön.

9. Lehetőségem van árucserére?

Jelenleg nem tudunk biztosítani közvetlen árucserét, de amennyiben még nem távolította el a krém védőfóiláját / kupakját, természetesen visszaküldheti a részünkre a termékre. A visszaküldött termékek árát a termék átvételétől számított 14 napon belül visszaküldjük Önnek.

10. Visszaküldhetem a terméket, ha nem vagyok azzal megelégedve?

Önnek lehetősége van a szerződéstől 14 naptári napon belül indokolás nélkül elállni. Ennek jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Felhívjuk azonban a figyelmét arra, hogy a 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet pontja alapján kozmetikumok vonatkozásában egészségvédelmi vagy higiéniai okokból nem illeti meg a Kr. 20.§-ában meghatározott elállási jog, amennyiben a termék az átadást követően felbontásra került, vagyis a Vevő a terméket közvetlenül védő csomagolást már felbontotta.

11. Ha visszaküldöm a termékeket, visszakapom a pénzemet? Ha igen, mennyi időn belül?

A visszaküldött termékek árát a termék átvételétől számított 14 napon belül visszaküldjük Önnek.